Innholdsmarkedsføring fra CCT

På Nesttun har Møller holdt til i 50 år. Nå gjør vi oss klar for nye 50, sier direktør Marit Monsen

Åpent og oversiktlig

Daglig leder  Marit Monsen i Møller Bil Bergen AS

Daglig leder Marit Monsen i Møller Bil Bergen AS

Ulf Lundell hadde for noen år siden en slager der han messet om at ”jag trivs best i öppna landskap”. Hvis man kjenner seg igjen i det, så vil man trives hos nye Møller Bil Nesttun. Det merkes med en gang du trår over dørstokken. Det er åpent. Åpent og oversiktlig. Lyse skinnende fliser, interiør som går i hvitt og glass. Alt på en flate. Og den imponerende bilparken står godt opplyst fra LED lys i taket. Større er det også blitt. -Ja, vi er storfornøyd med hvordan huset er blitt, sier daglig leder Marit Monsen. Alt er gjennomført og praktisk fra A til Å. Det er gøy å komme på jobb til omgivelser som dette!

Vi ble ønsket velkommen av daglig leder Marit Monsen

Nært kunden

Thomas Risnes har vært selger hos Møller Bil Nesttun siden 2006

Thomas Risnes har vært selger hos Møller Bil Nesttun siden 2006

Noe av det første man legger merke til er at selgerne nå sitter lett tilgjengelig ute blant bilene. Ikke i hvert sitt lille kott. Det gjør møte mellom kunde og selger behagelig uformelt. Her sitter ikke selgeren bak et stort skrivebord. Nei her står kunden like gjerne ved siden av selgeren og finner informasjon og løsninger på nettet. -Ja, nå ser ingen av oss særlig skumle ut i utgangspunktet, men det er nok enda mer ufarlig å ta en prat med oss nå, ler Thomas Risnes. Han har vært selger siden 2006 og stortrives i jobben. –Har man først fått jobb her så er det svært få som ønsker å slutte. Det må vel være et bra tegn, sier Thomas. Skulle det bli nødvendig å vente litt på din kontakt, eller behov for en pust i bakken, så innbyr den nye venteavdelingen til å slå seg ned. I loungen kan man lese, se tv eller finne noe å fukte strupen med. Her logger man seg også enkelt på et trådløst nett.

Åpen og innbydende venteavdeling

Åpen og innbydende venteavdeling

Service handler om trygghet

Også servicelederne hos Møller Bil Nesttun sitter nå ute i det åpne landskapet. Og for å kunne sitte der er de blitt sertifisert gjennom grundig kursing – i likhet med alle man møter på et Volkswagen senter. Dette for at kunden skal vite at bilen blir tatt hånd om på beste og tryggeste måte. Alle bilene fra Møller Bil Nesttun, også bruktbilene, er dessuten verkstedskontrollerte før kunden får overlevert nøkkelen. De har også fått den siste oppdateringen av alle datasystemer. Ja, for i dagens høyteknologiske biler er jevnlige oppdateringer av maskinvaren like viktig som for mobilen og datamaskinen din, forteller Jen Erik Selstø. Slike oppdateringer må man til et sertifisert wolksvagen-verksted for å få.

Delelageret

Uansett hvilken Volkswagen kunden har, så vil han finne de originale delene på delelageret vårt. Oversikten er enda bedre nå enn før, utvalget også. Møller Bil Nesttun har dessuten programmer som velger ut de delene som er montert på akkurat din bil fra fabrikk. Dermed leveres rett del første gang, med korte leveringstider. Også produkter fra andre leverandører fås kjøpt i Møllers nettbutikk.

En kikk på Delelageret

Egen overleveringshall for det store øyeblikket

Kjøper du en firmabil får du nøkkelring med firmalogoen din på. En detalj, joda. Men en hyggelig detalj kanskje?

Kjøper du en firmabil får du nøkkelring med firmalogoen din på. En detalj, joda. Men en hyggelig detalj kanskje?

Møller Bil Nesttun har høy score på kundetilfredshet. Og når det gjelder selve overleveringen av bilen er de helt på topp. Nettopp derfor vil de bli bedre også her. To store haller er nå dedikert til overleveringer. –Vi ønsker å gjøre noe ekstra ut av øyeblikket da kunden overtar sin nye bil. Og med en skjermet hall kan vi i enda større grad ha fokus på kunden og gjøre noe ekstra utav seremonien, sier Arild Skage. Du får nemlig ikke bare overlevert nøkkelen. Du får en god times gjennomgang av alle finesser og tips vedrørende bilen. Fra tilpassing av sittestilling til programmering av GPSen eller vask av felger. –Målet er at kunden ikke har hodet fylt av spørsmål men av kjøreglede de første dagene med ny bil, avslutter Arild.

Nyttekjøretøy