Innholdsmarkedsføring fra CCT

– «Klikk» redefinerer hva god markedsføring av eiendom er. Vi bruker samme sum på annonsering, men får 500 prosent bedre resultat, sier Hans Christian Espenes hos Privatmegleren

Når vi har et så bra produkt som dette er det nesten å bryte med god meglerskikk å ikke anbefale det, sier Hans Christian

Når vi har et så bra produkt som dette er det nesten å bryte med god meglerskikk å ikke anbefale det, sier Hans Christian

Når du velger megler velger du ikke bare en person, du velger også meglerens produkt. Ny teknologi sørger for at det i dag er enorm forskjell på hvor mange potensielle kjøpere du når, basert på hvilken megler du velger.

– Klikk redefinerer hva god markedsføring av eiendom er. Treffsikkerheten er så høy at da vi først fikk se tallene nektet vi å tro at de kunne være riktige og gjorde vår egen måling. Tallene stemte. At dette fungerer får vi også bekreftet på antall folk som melder interesse og antall folk på visning. Vi bruker samme sum på annonsering, men får 500 prosent bedre resultat. Det er mye bedre enn vi noen gang så for oss var mulig, forklarer Hans Christian Espenes, partner/megler hos Privatmegleren, som er alene om å tilby dette produktet til sine kunder.

Les mer om Klikk

I tradisjonelle kanaler var det slik at kjøperne måtte finne den riktige boligen. Nå er det boligen som finner de riktige kjøperne.

I tradisjonelle kanaler var det slik at kjøperne måtte finne den riktige boligen. Nå er det boligen som finner de riktige kjøperne.

Mange positive salgseksempel

Roger Rones gjør det bra som megler. Med Klikk som verktøy vil han bli enda bedre.

Roger Rones gjør det bra som megler. Med Klikk som verktøy vil han bli enda bedre.

Klikk er basert på verdensledende teknologi, der systemet gjennom avanserte algoritmer beregner hvem som trolig er i kjøpegruppen for din bolig, og så finner disse på nett. Systemet gjør i annonseperioden nye beregninger hver time for å stadig bedre treffe kjøpegruppen for din bolig. Dette er slutten på å utelukkende drive med konvensjonell markedsføring, hvor man annonserer mot absolutt alle i håp om å nå noen få.

– I tradisjonelle kanaler var det slik at kjøperne måtte finne den riktige boligen. Nå er det boligen som finner de riktige kjøperne. Det er et paradigmeskifte. Når en bolig som i mai ikke selges gjennom konkurrerende foretak, i august får 35 interessenter på visning og selges 400 000 over identisk prisantydning hos oss, da vet du at Klikk utgjør en betydelig forskjell for selgere. Og det er bare ett av veldig mange positive eksempler vi har på dette produktet, sier Roger Rones, en av Trondheims mest vellykkede eiendomsmeglere.

Les mer om Privatmegleren

Vi er stolt av å kunne tilby våre kunder et unikt produkt som virkelig fungerer.

Vi er stolt av å kunne tilby våre kunder et unikt produkt som virkelig fungerer.

Fremtidens boligannonse er her

Både Espenes og Rones er klare på at de nå anbefaler alle sine kunder å benytte seg av denne nye markedsføringsløsningen.

– Klikk er fremtidens markedsføring. Jo større sjanse man har til å finne potensielle kjøpere, jo større sjanse er det at selger får en god pris, og kjøper får hjemmet den ønsket seg. Det har i det siste skjedd flere ganger at folk som egentlig ikke var på jakt etter et nytt hjem har blitt med på budrunde fordi den perfekte boligen for dem plutselig var der i Facebook-feeden deres, smiler Roger.

– Når vi har et så bra produkt som dette er det nesten å bryte med god meglerskikk å ikke anbefale det! Spesielt når dette ikke er en merkostnad for våre kunder, det gir bare bedre resultat. Vi er stolte av å kunne tilby Klikk til våre kunder. Det viser at vi som meglerkontor er opptatt av å stadig bli bedre for kundene våre, og gjør at vi kan tilby et unikt produkt som gjør oss til det fornuftige valget for alle som skal selge bolig, fastslår Hans Christian.