Innholdsmarkedsføring fra CCT

Lillvi Hole er salgs- og markedsansvarlig på Dr. Holms Hotel på Geilo. Hun kan fortelle at hotellets vintersesong blir den beste på mange år. (Foto: Fotograf Teje Bjørnsen)

– Det er gledelig å registrere at  begynnelsen på vintersesongen ser ut til å bli den beste på fire år. Allerede i januar begynte vi planleggingen med innsalg av neste års vintersesong. Så tidlig ute har vi aldri vært før.

- Vi ser en tydelig tendens med tilbakevendende gjester - som videre tar med seg venner og kjente. Fornøyde gjester er våre beste ambassadører, sier salgs- og markedsansvarlig Lillvi Hole til Magnews.no."

Les mer om Dr. Holms Hotel på hotellets hjemmesider

Begynner å bli fullt

Dr. Holms Hotel har går inn i sin beste vintersesong på fire år. (Foto: Fotograf Terje Bjørnsen)

Dr. Holms Hotel har går inn i sin beste vintersesong på fire år. (Foto: Fotograf Terje Bjørnsen)

Når det kommer til muligheter for booking, kan salgs- og markedsansvarlig Lillvi Hole bekrefte at samtilge julebords-helger er så og si helt fullbookede.

- Men det er enda ledig kapasitet i ukedagene", legger hun til. For de som har planer om en konferranse eller ønsker seg tur i fjellet i vinter, gjelder det nå å være tildlig ute.

Salgs- og markedssjefen er glad for at turistdestinasjonen Geilo har fått et oppsving de siste årene.

Lillvi Hole, salgs- og markedsansvarlig

Eget eventbyrå på hotellet

Hole kan fortelle at markedet har endret seg mye de siste årene. Nå konkurrerer Dr. Holms Hotel med langt flere aktører, både innland og utlands.

- Ettersom markedet forventer mer, må hotellet tilby noe ekstra enn «bare» et hotellrom, forteller hun. Det er da vi virkelig får fornøyde gjester som får en opplevelse.

Følg Dr. Holms Hotel på Facebook

–Nå mener vi at vi nærmer oss et komplett underholdningstilbud. Vi har et eget "mini event-byrå" - vår bookingavdeling som kan hjelpe til med å skreddersy naturopplevelser for både hotellgjester og kurs-og konferansedeltakere. Det være seg sledeturer med Husky, isklatring, brevandring eller andre naturopplevelser på ski i Geilo-området, sier hun.

Dr. Holms Hotel samarbeider tett med de kjente og lokale naturopplevelsesleverandørene som Høve Støtt, Geilo Husky og Slaatta Skisenter.

I tillegg arrangerer også hotellet faste arrangement i høytider som påsken og julen.

– For de mer innekjære, så har vi eget bowlingsenter og et flott SPA-anlegg som også er veldig populært, sier Lillvi."

Bygger lagfølelse

Dr. Holms Hotel har en SPA-avdeling som er veldig populær både for menn og kvinner som vil slappe av etter en lang dag i skibakken. (Foto: Fotograf Terje Bjørnsen)

Dr. Holms Hotel har en SPA-avdeling som er veldig populær både for menn og kvinner som vil slappe av etter en lang dag i skibakken. (Foto: Fotograf Terje Bjørnsen)

Salgs- og markedssjefen er glad for at turistdestinasjonen Geilo har fått et oppsving de siste årene. Dr. Holms Hotel ønsker å bidra til fortsatt utvikling.

Dr. Holms Hotel skal bygge ut merkevaren sin med å være et hotell for alle, men salgs-og markedssjefen er glad for at kurs-og konferansebiten ikke har sviktet.

– Jeg registrerer at noen av våre konkurrenter i storbyene mener at de har et bedre tilbud for kurs- og konferransemarkedet.  Vi deriomot, tilbyr et annet produkt enn hva man får i mer sentrale strøk. Blant annet får vi tilbakemeldinger fra deltagere at de i større grad får utfolde seg kreativt.

- Det er nok som Dr. Holm sa i sin tid "Den fantastiske Champagne luften på Geilo gjør noe godt med kropp og sinn"  og en liten posjon personlig service er ikke å forakte smiler hun.

Som hotell ønsker vi å legge til rette for å skape en god lagfølelse for våre gjester, men også når bedrifter ønsker å være sammen i naturen rett utenfor hotellet, sier Lillvi.

Hun legger til at hotellet er perfekt for bedrifter som har kontorer i Bergen og Oslo.

- Å møtes på halvveien her i fjellheimen, og oppleve noe annet enn storbysamling er suverent, smiler hun.

Hun ber interesserte ta kontakt