Innholdsmarkedsføring fra CCT

Marianne Bentzen og Tore Frantzen fra CCT skal nå ut i Bergen sentrum for å fortelle bedrifter mer om deres nye marketingmulighet.

– Bedrifter i Bergen sentrum kan tjene mye på smart digital markedsføring, der de treffer kundene de ønsker å nå med et tilpasset budskap. Bedrifter som allerede har benyttet seg av vår løsning har vært meget imponert over effekten dette har målt opp mot andre markedsføringstiltak de har gjort, sier Tore Frantzen, rådgiver i CCT.

Kjøpesenteret Galleriet oppnådde svært gode resultater med sin CCT-kampanje før jul

CCT-teknologien optimaliserer mulighetene for bedrifter til å kommunisere på digitale plattformer, og gode analyser og rapporter gjør markedsføringen lett oversiktlig.

CCT-teknologien optimaliserer mulighetene for bedrifter til å kommunisere på digitale plattformer, og gode analyser og rapporter gjør markedsføringen lett oversiktlig.

Supertilbud for Bergen Sentrum AS-partnere

– Dette koster ikke mye, men gevinsten kan være meget stor. Bli med, inviterer Marianne.

– Dette koster ikke mye, men gevinsten kan være meget stor. Bli med, inviterer Marianne.

Bergen Sentrum AS har inngått en avtale med CCT om levering av tjenester rundt markedsføring i søkemotorer og sosiale medier som Facebook. Det betyr at bedrifter i sentrumssamarbeidet får et meget godt tilbud, noe som gjør terskelen for å bli med på en felles markedsføringsløsning veldig lav.

– Dette koster ikke mye, men gevinsten kan være meget stor. Det skal opprettes elleve såkalte microsites i ulike kategorier for å gjennom innholdsmarkedsføring promotere de mange gode tilbudene man finner i Bergen sentrum. Bedrifter kan bestille én eller flere artikler, og med tiltrekkende redaksjonelt utformet innhold om det unike med din bedrift engasjerer du publikum og bygger et forhold til dem på nett. Det er utrolig viktig i dagens digitale samfunn, og hvis du vil lykkes som bedrift bør du definitivt være med på dette, sier CCT-rådgiver Marianne Bentzen.

CCT har tidligere laget godt besøkte microsites for Bergen Matfestival. Se hvordan det ble her. 

Ved å skape tiltrekkende innhold engasjerer du kundegruppen. Det gir mer trafikk i butikken.

Ved å skape tiltrekkende innhold engasjerer du kundegruppen. Det gir mer trafikk i butikken.

– Alle bør være med

Steinar Kristoffersen ble imponert over hvor effektivt det var da Bergen Sentrum AS prøvde ut digital markedsføring av byGAVEKORT.

Steinar Kristoffersen ble imponert over hvor effektivt det var da Bergen Sentrum AS prøvde ut digital markedsføring av byGAVEKORT.

Det er leder av Bergen Sentrum AS, Steinar Kristoffersen, enig i.

– Vi anbefaler alle våre medlemsbedrifter å bli en del av dette. Vi vet at det finnes mange gode historier i sentrum, og tror det er mye å tjene på å fortelle disse til publikum. Gjennom samarbeidet med CCT får man tilgang på et førsteklasses verktøy for markedsføring i sosiale medier og søkemotorer, samt dyktig tekstforfatter og fotograf som bistår med å utforme tiltrekkende og engasjerende artikler. Sosiale medier får flere og flere brukere som bruker stadig lengre tid på nett, og det å nå ut til disse brukerne på best mulig vis er utrolig viktig. Denne løsningen vil gi våre medlemmer enda mer effektiv digital markedsføring, noe som vil føre til flere kunder i butikk, fastslår Kristoffersen.

Bergen Sentrum AS testet ut CCT med markedsføring av byGAVEKORT. Les mer om det her.

Steinar Kristoffersen (t.h.) tror bedrifter har mye å tjene på å benytte seg av det nye verktøyet de har tilgjengelig hos CCT, her representert ved daglig leder Christian Overaa.

Steinar Kristoffersen (t.h.) tror bedrifter har mye å tjene på å benytte seg av det nye verktøyet de har tilgjengelig hos CCT, her representert ved daglig leder Christian Overaa.

Foredrag på frokostmøte

– Vårt system er unikt med tanke på å nå målgruppene til riktig tid og med riktig budskap, sier Tore Frantzen.

– Vårt system er unikt med tanke på å nå målgruppene til riktig tid og med riktig budskap, sier Tore Frantzen.

De som var på Bergen Sentrum AS sitt orienteringsmøte i Grand Selskapslokaler torsdag 19. mars fikk en innføring i CCT-teknologien og planen for det nye samarbeidet fra daglig leder i CCT, Christian Overaa.

– Jeg var tilstede på møtet og alle jeg snakket med syns dette virket utrolig spennende. Kort gjenfortalt til de som ikke var på Grand er vårt system unikt med tanke på å nå målgruppene til riktig tid og med riktig budskap. Vi bruker en avansert, selvutviklet teknologi som optimaliserer mulighetene for kundene våre til å kommunisere på digitale plattformer. Vi har også et meget sofistikert analyse- og rapportsystem som gir våre kunder sanntidsresultater på deres digitale markedstiltak og gjør det enkelt å følge opp kampanjene, sier CCTs Tore Frantzen, og ber interesserte se denne filmen som enkelt forklarer hvordan løsningen fungerer:

Kommer på besøk til deg

Nå gleder Bentzen og Frantzen seg til å besøke de mange dyktige bedriftene i Bergen sentrum og gi dem et tilbud som skal bistå dem i den harde kampen om kundene.

– Vi vet at denne løsningen fungerer, og er derfor stolte av å kunne hjelpe Bergen sentrum med å skape en digital tilstedeværelse. Vi ønsker samtidig å ha en tett og god oppfølging av brukerne, og det er grunnen til at vi tar oss tid til å møte alle in person. Vi er klare for å svare på alle spørsmål bedriftslederne måtte ha, og er sikker på at de vil bli engasjerte av svarene vi kan gi.

Sentrumsbedrifter kan forvente et besøk av Tore eller Marianne i løpet av april. Om du ønsker å avtale et spesifikt møtetidspunkt allerede nå, er det bare å ta kontakt med dem:

Tore Frantzen tfra@cct-marketing.com Telefon 45 10 90 00
Marianne Bentzen mb@cct-marketing.com Telefon 45 11 08 63