Innholdsmarkedsføring fra CCT

Du er hjertelig velkommen til å booke plass på et uforpliktende frokostmøte i CCT sine flotte lokaler i Minde Næringspark.

Det er ikke tvil om at stadig flere virksomheter spør seg hvordan de på best mulig måte kan nå ut til kundene. Etter tre års teknologiutvikling og ett års testing av markedstiltak er CCT nå klar for lansering av sine digitale markedsføringsløsninger.

– Vår teknologi sørger for at bedriftene treffer den ønskede målgruppen med sitt budskap. Vi har utviklet et verktøy som gjør at annonsørene nå har en pålitelig metode for digital markedsføring. Konseptene erstatter flere av de tradisjonelle annonseringsmetodene, og resultatene vi kan vise til gjør det til en enkel avgjørelse å flytte større deler av annonseringsbudsjettene til CCT, og slik få mer igjen for pengene sine. Det siste året har vi gjennomført over 700 markedstiltak for mer enn 200 forskjellige kunder i Norge, og kan dokumentere fantastiske resultater, forklarer Christian Overaa, administrerende direktør i CCT.

Les mer om CCT, og se hvordan CCT fungerer: 

Veiviser i jungelen

CCT er et uavhengig kanalstyringsverktøy for publisering, målretting og validering av digitale markedstak. Det vil si at man på en og samme plattform får presentert sitt budskap, analysert effekten av annonseringen, og justert markedsføringen for å få best mulig resultat.

– CCT baserer seg på algoritmer og empiriske data for gjennomføring av markedstiltak, ikke tilfeldigheter eller synsing. Det gjør at vi kan fungere som en veiviser i den kommersielle jungelen og finne de riktige kanalene for å få budskapet til din målgruppe. Når vi ser på statistikk fra kanalene som brukes, oppnår CCT mye bedre effektivitet enn en gjennomsnittlig annonsør gjør, sier Ronny Kvalvågnes, teknologidirektør i CCT.

Følg CCT på LinkedIn

Big data finner målgruppen

- Alle bedrifter bør være aktive digitalt, og med CCT er det enkelt å nå ønsket publikum, sier Overaa.

- Alle bedrifter bør være aktive digitalt, og med CCT er det enkelt å nå ønsket publikum, sier Overaa.

Grunnen til at bedrifter nå kan få mer ut av markedsføringskronene sine er at CCT utnytter det fulle potensialet i søkemotorer og sosiale medier i flere kanaler samtidig.

– Sosiale medier tilbyr målrettet annonsering basert på såkalt «Big data», målrettede analyser som kan «sile ut» brukere ut fra en mengde kriterier: kjønn, bosted, interesser, type mobiltelefon og mye mer. Dette garanterer at du når den målgruppen du ønsker, og ikke sløser midler ved å gå ut mot alle, påpeker Overaa, og legger til:

– Og dersom ditt budskap skaper interesse og engasjement vil kundene selv delta i jobben med å spre markedsføringen til en mye større lesergruppe enn det du egentlig betaler for gjennom likes og shares. Det er en av grunnene til at redaksjonelt utformet innhold er den viktigste trenden vi har sett innen markedsføring på lang tid, fastslår han.

CCT satser for fremtiden, og søker nå ansatte til nyetablert kontor i Oslo

Oversiktlig og enkel i bruk er bare noen av fordelene med CCT-løsningen.

Oversiktlig og enkel i bruk er bare noen av fordelene med CCT-løsningen.

Fremtidens markedsføring for deg

Dersom du er interessert i å lære mer om hvordan du på best mulig vis kan benytte deg av denne revolusjonerende løsningen, er du hjertelig velkommen til å booke plass på et uforpliktende frokostmøte i CCT sine flotte lokaler i Minde Næringspark.

Registrer deg i skjemaet under for mer informasjon: 

Vil du ha mer info om frokostmøte?